Thursday, November 8, 2012

Rumah Terbuka Aidil Adha Untuk Tolu

Kan! Khas katanya buat hanya untuk tolu. Hari raya aidil fitri tak sempat nak buat untuk tolu. Busy dengan AR selebihnya pi melencong ke Langkawi. Kali ni kali terakhir untuk semua tolu. Lepas ni boleh buat lagi rumah terbuka tapi susah la kalau semua tolu boleh mai. Kan kan? *nanges*

Ok takmau buat drama air mata. Heeee! Aku minta kak aku buat mee kuah + ketupat + rendang + kek + agar-agar. Menangis kak aku semua dia kena buat. Hehehe. Mak aku tak dah larat nak masak banyak-banyak tu. Kak Nun, cheq sayang kak! :)

Rombongan Che Ta kata Kimah! Depa first. Syu dan suami, Arif, Naim, Kimah, Intan n Norin.

Rombongan kedua: Mell, Tirah, Kila. Pastu Pown dengan Khai. Pastu Iechan dengan Naz.

Rombongan terakhir: Fadhil, Farin, Nana & Aween. Laha tau Farin dengan Fadhil, sebelum mai umah aku depa keluar dating dulu sebab tu mai lambat. 

Aku called Farin. "Farin, sampai hati hang noo. Hang tak mau tengok ka aku kena sarung cincin ni? Mai cepat." (mati tak feeling bertunang. hahaha)

Semuaaaaaaaa!!!!

Konon nak photshoot kat bendang. Tapi hujan lak. Photoshoot dalam rumah sajokkkk! Sedey!

10 tolu gegurls + Aween. Syu balik awal, Fini tak boleh mai. 


Moga tolu berseronok dan makan kenyang kat rumah aku nih. Kenyang kannnnn? Hehehehe


No comments: