Tuesday, January 3, 2012

Macam mana boleh beli Hard Rock Cafe shirt?

Aloha. Kalau nak jawab macam mana boleh beli baju HRC tu, aku pun tak tahu nak cakap macam mana. Benda ni jadi dengan begitu cepat. Actually, tahu kan yang aku kerja part time kat Parkson tu kan. So, kadang-kadang tengok customer yang pakai baju Hard Rock. Macam-macam, ada HRC SINGAPORE, HRC BANGKOK, HRC iSTANBUL. Then cakap ja kat Dikwan, eh macam cool je kan pakai baju HRC ni. Meletop lah katanya.


Balik keja, takda keja so saja google image baju-baju HRC ni. Dah puas tengok, try google pula harga baju tu. Tapi still tak jumpa pun. Then aku try google google google lagi, biasa la tahu kan kegigihan aku. Hehehe. Terjumpa satu blog ni, ala-ala blogshop. Entry yang aku tengok kat blog tu, baju HRC tu dah dijual pun. Baju HRC London dan HRC Edinburgh. Meletop kan? *tetiba*

Baju HRC Dublin aku dari sini la kannnn??? Hehehe :)

Gigih lagi, email si pemilik blog, tanya kalau-kalau ada stok HRC shirt. Time tu takda mengharap sangat. Keesokannya, si pemilik blog reply email aku siap cakap ada stok dari HRC Dublin. Terus rasa nak melompat!! Berterusan email dan terus setuju nak beli. Selesai bank-in duit RM 120 (terlebih RM 7) dan tup tup baju tu pun dah sampai. Hehehe.

Kalau ada yang berminat, boleh kunjungi blog BUSYBEEROOM untuk tengok pelbagai koleksi baju, handbag, kasut dari UK. Kelazzz kannnn pakai baju dari UK, macam takda baju dah kat M'sia ni. Hehehehe. Sekali sekala berubah angin kan.

p/s: Servis dari Busybeeroom pantas, efisien dan tip top! Tak caya cuba try. :)

p/s: teringin nak pi Rock Shop kat Hard Rock Hotel Penang. Nak pi beli sendiri. Letss!!

3 comments:

Elly said...

mcm best je kan tshirt HRC ni...sy baru start nk kumpul..hehe tp nk tgu pegi tpt tu baru beli susahla...kne bli on9 la jawabnye..tp persoalannye...ori ke bli kat on9...bole percaye??

Anonymous said...

I pn bli on9 kt mudah.my

Anonymous said...

Rs best jew pkai HRC gittewww :-D