Sunday, February 20, 2011

Keluarga Besar Tolu.

Alhamdulillah, nak masuk 4 tahun bersama 'keluarga' nih. Macam-macam benda dah lalui, susah senang bersama, gurau senda, usik mengusik memang menjadi aktiviti sehari-hari. Even kalau dalam kelas, macam-macam merapunya. Kalau dapat tagline baru ja mesti akan kecoh dalam kelas. Latest asyik guna 'sabo je la' dan 'kita bako' selepas tolu-tolu nih tengok Hantu Kak Kimah. (opss matilaaaa)

Even lecturer yang masuk mengajar pun terikut-ikut kekadang tu. Nak tergelak pun ado. Yang penting tolu-tolu nih tak pernah nak hipokrit. Ada lecturer ka tak dak lecturer ka sama ja. Dok meriah macam tu lah! Hahaha. Tapi, bila kami perlu jadi serius dan profesional, kami juga mampu jadi sedemikian. Tak lah dok meriah macam tak dak hala tuju kan? **angkat bakul sendiri nih!!

Tak pa lah, apa pun yang jadi, hopefully kita meriah macam biasa. Kita gunakan sisa baki masa yang ada nih untuk mengeratkan ukhuwah dan persaudaraan kita nih. Tinggal lagi setahun setengah ja. Nanti bila dah posting nanti, mesti kita rindu merindu kan?? **tetiba over! Huhuhu. Sob sob. T_T





p/s: sebenarnya motif publish entry nih nak letak gambar-gambar tolu ja. tapi takkan nak letak gambar semata-mata kan? :)

2 comments:

syu ler said...

haisss nizar awat ayat hang tharu sgt ni..sobs sobs..kumpulan baju merah sentiasa di hati..hehe

Cieut Nizar said...

owh kumpulan merah je lah? kalau tukar baju nanti macam mana lak? hehehe