Wednesday, January 26, 2011

Sekolah Praktikum

Heh. Mari dekat. Mari dekat.

Tadi ada macam-macam drama. LOL. 

Cerekarama, Sinetron, Lestary, Zehra, Lagenda dan macam-macam lah. Semua dah capai kata sepakat nak tonton drama mana dan mudahan semua happy. Tak gitu?

Tak pa. Abaikan saja drama tak perlu itu sebab ada benda lain yang lebih penting.

Makanya,


SEKOLAH KEBANGSAAN PERMATANG TOK BEDUR, Tasek Gelugor
SEKOLAH KEBANGSAAN LAHAR YOOI
(yeay yeay huggy wiggy...hehehe)

telah menjadi pilihan aku untuk menjalani praktikum di sana selama sebulan.
Bermula 21 Mac 2011.

Will continue later.... nak sambung berdrama. sob sob. T_T

4 comments:

hentakbelipat said...

semoga ramai budak2 tido dalam kelas anda..hehehe

Cieut Nizar said...

to hentakbelipat:

hahahahahaha. mmg guru cemerlang la aku.

nana said...

haha..drama kan..mcm2 hal.. slmt ke sekolah melahar yooii

Cieut Nizar said...

to nana:

kannnnn. drama sgt!! haishh jgn la skolah tu kuat melahar dah la. huhu