Wednesday, January 12, 2011

Pesta Bunga Pulau Pinang

Pokok Bonsai

Pokok Orkid

Tu diaa. Mat bunga sangat nih tak da keja punya pasal sampai sudah dewasa gini tetap nak melawat pesta bunga. Kalau ada pun dewasa/muda remaja bukanlah orang perseorangan sebaliknya datang dengan keluarga. Kalau ada pun muda remaja mesti minat fotografi untuk asah bakat tangkap gambar.

Sama lah macam aku. Haish kalau setakat nak pi betul-betul nak tengok bunga bukan aku lah gamaknya noh! Hehe. Ni aku teman kawan aku nak snap gambar-gambar bunga untuk penuhkan portfolio dia sebagai jurugambar amatur. 

Tapi gambar bunganya sikit, gambar aku dan kawan-kawan aku yang banyak. Lihatlah.... (ayat apa nihh)


terpaksa layan kerenah mereka yang ingin kembali ke zaman kanak-kanak dengan menaiki kereta api 5km/j. Hehehe. :)


Selesai di pesta bunga jom kita bergambar di Queensbay pula. Ada Sua Rasa Celcom Blue kat sini tapi bosan ya amat. Tak da apa pun. Huhuhu.





DALAM HATI ADA TAMAN DER!

2 comments:

>Misz Farah..?< said...

BUNGA! eh?! orkid la.
;)

misz FaTiN said...

macam cantek je b'gambar kat sini.. suke la..hehe.. ^_^