Saturday, April 17, 2010

Surat Cinta

Terjumpa surat 'cinta' ni masa belek-belek fail zaman sekolah dulu.. tetiba air mata mengalir! ~~jiwang seketika..~~ huhu



Cinta tak menjadi, pelamin anganku musnah... *tu diaa terus ke pelamin!! :))













Assalamualaikum Niezar...



Ku intai bayangmu dalam mimpiku, untuk bertemu aku kelu, hanya warkah ini pengubat rinduku buatmu...



Di kesunyian takafur ini ku utuskan warkah, berpenakan kerinduan di tangan kananku, mencoret kembali tinta buatmu, saat kita berjauhan di kala itu, kelam kalbuku tanpa dirimu...



Kenangku dalam doamu, satukanlah harapanku denganmu, layarkanlah impian doamu, sesungguhnya aku masih mengingatimu sebagai KAWAN, RAKAN dan TEMAN... semoga kita diberkati Allah hendaknya...



Ingatlah aku selalu dalam setiap denyutan nadimu...









Salam ukhuwah fillah,



**** ******







p/s: tetiba rasa terharu, sebak, rasa macam nak menangis pun ada! full of sentimental value...





6 comments:

FAR READ said...

weyh, aku myesai gl p buang surat2 chenta time sek dl...

of coz la time dok garuk bcinta tu time f2-f3..ha3..

klu tak blh joi kt muzium time aku dh jd PM nti..cfim laku juta2 pny...

Cieut Nizar said...

to far read:

haha.. hg mmg lah..semua pompuan tergila-gilakan hang... siapalah aku... hehehe

Kak Mariah said...

silap tu si penghantar surat yg nyanyi..

.."sayangnya semua musnah..."

keh3 xpe diknun usaha tangga kejayaan klu dh smpi seru + kena ngan kehendak ati x lama la tu

ikhlass!!!
-KAK MARIAH-

Cieut Nizar said...

to kak mariah:

hahahahahaha :))

insyaAllah....

tirah watif said...

wey surat cinta aku semua di kasi oleh student mak aku.

bhahaha
takleh blah time skulah rendah lak tu.
=DDD

Cieut Nizar said...

to tirah:

hang lagi awal... time skolah rendah... hehehehe..advance nuh!